اگر به دنبال بلند کردن مژه‌های خود هستید، ریمل بلند کننده لش کد نوت انتخاب مناسبی است. ریمل بلند کننده لش کد نوت با وجود رنگدانه‌های مشکی که در این ریمل موجود است جلوه خاصی به چشمان شما در زمان آرایش می‌دهد.

ریمل بلند کننده لش کد نوت بافتی سبک و رنگدانه‌های بسیار قوی دارد و با برس تخصصی بلند کننده‌ای که دارد، در افزایش طول، حجم و حالت پذیری مژه‌ها تاثیر مثبتی دارد. این محصول با دارا بودن ویتامین E، سرشار از آنتی اکسیدان است و علاوه بر محافظت از مژه‌ها در برابر عوامل مخرب محیطی موجب تقویت آن‌ها هم می‌شود. ریمل لش کد نوت ، طول مژه‌ها را به طور فوق‌العاده‌ای افزایش می‌دهد، ماندگاری بالایی دارد، اطراف چشم پخش نمی‌شود و مانع از ایجاد چسبندگی در مژه‌ها می‌شود. جهت خرید ریمل بلند کننده لش کد نوت به لینک فوق در سایت دوشتا مراجعه کنید و محصول خود را سفارش دهید.


ویژگی‌ها:

  • قابلیت جداکنندگی مژه‌ها
  • کاهش حسایت چشمی
  • فاقد پارابن
  • دارای ویتامین E
  • ماندگاری بالا
  • محافظت کننده ریشه مژه‌ها
  • دارای آنتی اکسیدان
  • مورد تایید متخصصین پوست
  • دارای استاندارد وگان


نحوه استفاده:

از انتهایی‌ترین قسمت مژه‌ها شروع کرده و به سر مژه‌ها امتداد دهید. قسمت‌های بیرونی مژه‌ها را بیشتر ریمل بزنید. فرچه ریمل را به هیچ وجه درون محفظه بالا و پایین نکنید، این کار باعث می‌شود تا هوا وارد ریمل شده و آن را بعد از مدتی خشک کند و غیر قابل استفاده شود. هنگام استفاده از ریمل آن را از ریشه به آرامی به سمت نوک مژه‌ها بکشید اما مراقب باشید ریمل در نوک مژه حالت گلوله گلوله پیدا نکند.

حجم یا وزن 14 میلی لیتر
برند نوت
SPF ندارد
کشور مبدا برند ترکیه
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
نوع پوست انواع پوست
کارکرد بلند کننده
بافت محصول مایع
ضد آب خیر
نظرات دوستان

مشخصات برند نوت

برند NOTE یک برند چند ملیتی است که کارخانه آن در کشور ترکیه قرار دارد. مواد اولیه ای که در محصولات برند نوت مورد استفاده قرار می گیرد، از اروپا تامین می شود و تمام محصولات آن فاقد پارابن هستند. برند نوت موفق شده است در مدت دو سال در بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان از جمله آمریکا، فرانسه، آلمان، اتریش، اسپانیا، هند، بلژیک، پرتغال، قطر، رومانی، آلبانی، یونان، ایرلند و… محصولات خود را صادر کند. مواد اولیه موجود در تمام محصولات گیاهی هستند که از هیچ گونه مواد مشتق‌شده از حیوانات در آن ها استفاده نشده ‌است.

صادرات برند نوت از ماه می سال ۲۰۱۴ آغاز شده است و در طی دو سال در بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان حضور داشته است.