کرم پودر پمپی دتوکس نوت به دلیل وجود بادام شیرین در ساختارش به نرمی و رطوبت پوست و چین و چروک کمک شایانی میکند و از خشکی پوست جلوگیری میکند. کرم پودر پمپی دتوکس نوت بافت نرم و ابریشمی دارد و همچنین به سرعت جذب پوست میشود. چنانچه قصد دارید که تمام خطوط و چینوچروکهایی که بر روی پوستتان نشسته است را از بین ببرید کرم پودر دتوکس نوت این کار را برروی پوست شما انجام میدهد و پوشش دهی کاملی برروی پوست شما به ارمغان میآورد.
فرمول به کار برده شده در کرم پودر پمپی دتوکس نوت ، پوست را از رادیکالهای آزاد محافظت میکند و مانع از آسیب پوست در برابر پرتوهای مضر آفتاب میشود. جهت خرید کرم پودر نوت از سایت دوشتا به لینک بالا در همین صفحه مراجعه کنید.
ویژگیها:- دارای خواص آنتی اکسیدان
- پوشش دهی کامل و یکدست و جذب بسیار خوبی دارد
- کاهش چینوچروک پوست با پوشانندگی بالا
- فاقد پارابن
- ایده آل برای پوستهای خسته و دچار استرس
- عدم حساسیت پوستی بعد از استفاده
- رطوبت رسانی به پوست و از بین برنده خشکی پوست
- دارای استاندارد وگان
نحوه استفاده:
برای استفاده از کرم پودر پمپی دتوکس نوت بر روی پوست میتوانید از اسفنجهای مرطوب آرایشی برای نمایی طبیعیتر بر روی پوست استفاده کنید. کرم پودر مات کننده قوی نوت را بصورت کامل برروی پوست بزنید و با استفاده از اسفنج و یا براش متراکم بر روی پوست پخش کنید تا حالت یکنواختی به پوست دهد.
حجم یا وزن | 35 میلی لیتر |
برند | نوت |
SPF | 15 |
کشور مبدا برند | ترکیه |
نوع محصول | کرم پودر |
صادر کننده مجوز | سازمان غذا و دارو |
نوع پوست | انواع پوست |
شماره رنگ | 10 |
نوع محفظه نگه دارنده | پمپی |
مواد تشکیل دهنده | روغن بادام شیرین، عصاره خزه و ویتامین "E" |
مشخصات برند نوت
برند NOTE یک برند چند ملیتی است که کارخانه آن در کشور ترکیه قرار دارد. مواد اولیه ای که در محصولات برند نوت مورد استفاده قرار می گیرد، از اروپا تامین می شود و تمام محصولات آن فاقد پارابن هستند. برند نوت موفق شده است در مدت دو سال در بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان از جمله آمریکا، فرانسه، آلمان، اتریش، اسپانیا، هند، بلژیک، پرتغال، قطر، رومانی، آلبانی، یونان، ایرلند و… محصولات خود را صادر کند. مواد اولیه موجود در تمام محصولات گیاهی هستند که از هیچ گونه مواد مشتقشده از حیوانات در آن ها استفاده نشده است.
صادرات برند نوت از ماه می سال ۲۰۱۴ آغاز شده است و در طی دو سال در بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان حضور داشته است.