پابهپا متعهد است در روزهای کاری تمام سفارشهای ثبتشده را برابر با قوانین که در پی میآید، به دست مشتریان خود برساند. در صورت بروز هرگونه مشکل در این روند، پابهپا از راههای ارتباطی مانند:
تماس تلفنی با شماره همراه و یا ثابت ثبتشده در پروفایل مشتری؛ اس ام اس یا... مشکل پیش آمده را به اطلاع مشتری برساند و زمان بعدی ارسال را با او هماهنگ کند.
بازههای ارسال شیراز در همان روز کاری میباشد و سفارش در طول بازه به دست مشتری خواهد رسید
و امکان تعیین زمان دقیق تحویل کالا به مشتری وجود نخواهد داشت.
امکان تحویل سفارش در همه روزهای هفته (جز ایام تعطیل) وجود دارد.
برای سفارشات شهرستان زمان تحویل کالا به شرکت پست در هنگام ثبت سفارش مشخص میشود. بسته ظرف 24 ساعت تحویل پست داده میشود و کاربر برای پیگیری وضعیت سفارش خود باید با استفاده از کد رهگیریِ مرسوله پستی، به سایت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران مراجعه نماید.
باید توجه داشته باشید که مسئولیت ثبت آدرس گیرنده بر عهده مشتری است. سفارشها به آدرس ثبت شده توسط شما در هنگام ثبت سفارش ارسال خواهد شد، از این رو باید در ثبت آدرس و کدپستی در فرآیند ثبت سفارش دقت کافی داشته باشید. درصورت بروز اشتباه از سوی مشتری در ثبت آدرس گیرنده هزینه ارسال مجدد به آدرس صحیح برعهده مشتری میباشد.
پابهپا متعهد است در روزهای کاری تمام سفارشهای ثبتشده را برابر با قوانین که در پی میآید، به دست مشتریان خود برساند. در صورت بروز هرگونه مشکل در این روند، پابهپا از راههای ارتباطی مانند:
تماس تلفنی با شماره همراه و یا ثابت ثبتشده در پروفایل مشتری؛ اس ام اس یا... مشکل پیش آمده را به اطلاع مشتری برساند و زمان بعدی ارسال را با او هماهنگ کند.
بازههای ارسال شیراز در همان روز کاری میباشد و سفارش در طول بازه به دست مشتری خواهد رسید
و امکان تعیین زمان دقیق تحویل کالا به مشتری وجود نخواهد داشت.
امکان تحویل سفارش در همه روزهای هفته (جز ایام تعطیل) وجود دارد.
برای سفارشات شهرستان زمان تحویل کالا به شرکت پست در هنگام ثبت سفارش مشخص میشود. بسته ظرف 24 ساعت تحویل پست داده میشود و کاربر برای پیگیری وضعیت سفارش خود باید با استفاده از کد رهگیریِ مرسوله پستی، به سایت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران مراجعه نماید.
باید توجه داشته باشید که مسئولیت ثبت آدرس گیرنده بر عهده مشتری است. سفارشها به آدرس ثبت شده توسط شما در هنگام ثبت سفارش ارسال خواهد شد، از این رو باید در ثبت آدرس و کدپستی در فرآیند ثبت سفارش دقت کافی داشته باشید. درصورت بروز اشتباه از سوی مشتری در ثبت آدرس گیرنده هزینه ارسال مجدد به آدرس صحیح برعهده مشتری میباشد.