اگر به دنبال محصولی خوب برای زیبایی چشمان خود هستید، محصولات نوت انتخاب مناسبی است. سایه چشم تک رنگ لومینوس نوت به واسطه خاصیت آنتی اکسیدانی خود، از پوست حساس و نازک اطراف چشم در برابر رادیکال‌های آزاد به خوبی محافظت می‌کند. چنانچه قصد دارید که آرایش متفاوتی را برای چشمان خود به ارمغان آورید، سایه چشم تک رنگ لومینوس نوت رنگ ملیح بنفش یاسی را به چشمان شما می‌بخشد. سایه چشم لومینوس نوت جلوه‌ای براق به پلک‌های شما خواهد داشت.

اگر بخواهیم یک ویژگی منحصربه‌فردی به سایه چشم تک رنگ لومینوس نوت نسبت بدهیم این است که، ماندگاری بسیار بالایی بر روی پلک شما خواهد داشت. جهت خرید سایه چشم نوت به لینک فوق در سایت دوشتا مراجعه کنید و محصول خود را سفارش دهید.


ویژگی‌ها:

  • دارای بافت نرم و ابریشمی
  • دارای نمایی درخشان
  • پوشش و ماندگاری بالا
  • فاقد پارابن
  • مناسب انواع پوست
  • حاوی ویتامین E
  • محافظت از پوست حساس و نازک اطراف چشم
  • مورد تایید متخصصین پوست
  • دارای آینه
  • دارای استاندارد وگان

نحوه استفاده:

با انتخاب مناسب قلم مخصوص سایه چشم کار شما راحت تر است. با استفاده از قلم مو بر پشت چشمان خود سایه مورد نظر خود را بزنید. برای ماندگاری بیشتر سایه می‌توانید از یک بیس(زیرساز) سایه استفاده کنید. زمان استفاده از سایه‌ چند رنگ ، رنگ روشن‌تر را برروی تمام قسمت‌های خارجی پشت چشم بزنید. توجه داشته باشید که قسمت‌های میانی پلک را نباید خیلی تیره کرد.

حجم یا وزن 4.5 گرم
برند نوت
SPF ندارد
کشور مبدا برند ترکیه
نوع محصول سایه چشم تک رنگ
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
نوع پوست انواع پوست
شماره رنگ 16
مواد تشکیل دهنده ویتامین E و روغن بادام شیرین
نظرات دوستان

مشخصات برند نوت

برند NOTE یک برند چند ملیتی است که کارخانه آن در کشور ترکیه قرار دارد. مواد اولیه ای که در محصولات برند نوت مورد استفاده قرار می گیرد، از اروپا تامین می شود و تمام محصولات آن فاقد پارابن هستند. برند نوت موفق شده است در مدت دو سال در بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان از جمله آمریکا، فرانسه، آلمان، اتریش، اسپانیا، هند، بلژیک، پرتغال، قطر، رومانی، آلبانی، یونان، ایرلند و… محصولات خود را صادر کند. مواد اولیه موجود در تمام محصولات گیاهی هستند که از هیچ گونه مواد مشتق‌شده از حیوانات در آن ها استفاده نشده ‌است.

صادرات برند نوت از ماه می سال ۲۰۱۴ آغاز شده است و در طی دو سال در بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان حضور داشته است.