قَهوه نوعی نوشیدنی رایج است که از دانه‌های بوداده و آسیاب‌شده گیاه قهوه به دست می‌آید. گیاه قهوه بومی مناطق نیمه‌گرمسیری آمریکا و برخی از جزایر جنوب و جنوب شرق آسیا است. قهوه فوری که به نام قهوه آماده هم شناخته می شود، نوعی قهوه محبوب در سراسر جهان است که از عصاره قهوه خشک شده تهیه می شود.

قهوه فوری را در ایران با اسم دیگری به نام نسکافه (نوعی قهوه فوری متعلق به شرکت نستله) نیز می‌شناسند. از مزایای قهوه‌ فوری می‌توان به آماده سازی سریع تر، وزن و حجم کم تر و عمر مفید طولانی تر اشاره کرد. جهت خرید پودر قهوه فوری گلد کافیمو از سایت دوشتا به لینک بالا در همین صفحه مراجعه کنید.


ویژگی ها:

  • طعم خوب
  • بسته بندی با کیفیت
  • منبع آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی
  • کافئین کمتری نسبت به قهوه معمولی دارد.
  • عملکرد مغز را تقویت می کند.
  • سوخت و ساز بدن را تقویت می کند.

دستورالعمل تهیه:

قهوه گلد کافیمو را داخل فنجان بریزید و سپس هم بزنید. برای طعم بهتر می توانید شیر یا شکر اضافه کنید.

برند کافیمو
وزن بسته‌بندی 100 گرم
ابعاد بسته‌بندی 7*6*14 سانتی‌متر
نوع بسته‌بندی شیشه ای با سری پلاستیکی
کشور سازنده ایران
نوع محصول پودر قهوه فوری
نظرات دوستان

مشخصات برند کافیمو

کافیمو یک برند قهوه مستقل است که با انواع محصولات مثل کافی میکس ، هات چاکلت ، کاپوچینو و دمنوش ، تمامی سلیقه ها را پوشش داده است. انواع محصولات این برند را می توان در میتا مارکت ها مشاهده و خریداری نمود. تحلیل جامع بهترین و جذاب‌ترین طرح ها توسط تیم پلاتین و تهیه و تولید هویت بصری یکپارچه برند کافیمو به سفارش شرکت میتا کیش انجام شده است.

آغاز راه شرکت میتاکیش از سال 1369 با واردات مواد غذایی و فروش در جزیره کیش و نیز ارسال به سرزمین اصلی آغاز گردید. درسال 1372 اولین شعبه در بازار بین المللی پردیس یک افتتاح شد. بین سال‌های 1372 تا 1378 فعالیت شرکت با دریافت چهار نمایندگی از کشورهای سنگاپور، آلمان، اسپانیا و بلژیک ادامه یافت. در سال 1378 ثبت رسمی شرکت در سازمان منطقه آزاد کیش صورت پذیرفت. بین سال‌های 1378 تا 1384 فعالیت شـرکت با داشتن هفت نمایندگی از کشورهای مختلف گسترش پیدا کرد. در سال 1384 اولین شعبه کافی شاپ و رستوران شرکت در مرکز خرید تجاری کیش افتتاح گردید و آغاز گسترش این شاخه با برند "میتاکافه" زده شد.

میتاکیش با توجه به تغییر سیاست های دولت، مبنی بر محدود نمودن واردات و حمایت از تولید و انتقال تکنولوژی، در سال 1397 اقدام به فعال نمودن شرکت "فنجون کـیش" جهت تولید و بسته بندی انواع مواد غذایی نمود که با درایت مدیران و همت پرسنل محصولات تولیدی این شرکت از سال 1398 با برندهای کافیمو ، فنجون، سابرینات و میتا وارد بازار گردید.