رژلب ریچ کالر نوت با دارا بودن روغن آرگان و کره کاکائو لبها را تغذیه و محافظت میکند و آرامش ویژهای نیز به لبها میبخشد. رژلب ریچ کالر نوت دارای فرمول منحصر بفردی بوده و رنگدانه فوقالعادهای دارد که به سرعت پوشش دهی بالایی را به پوست لب میبخشد. رنگبندیهای موجود در رژلب جامد ریچ کالر شما را برای هر مناسبت آماده میکند و پوششدهی بسیار خوبی به لبهای شما میبخشد.
رژلب ریچ کالر نوت کاملا گیاهی و بیخطر و بدون مواد سربی است و حالت ماتی ویژهای به لبهای شما میبخشد. این مدل رژلب برای بانوانی که به رژلبهای براق علاقهای ندارند، مناسب است. ترکیب رنگهای رژ لب ریچ کالر نوت از رنگهای کرمی، صورتی، گلبهی، آجری، سرخابی، قهوهای، زرشکی، بنفش و قرمز تشکیل شده است. جهت خرید رژلب جامد نوت به لینک فوق در سایت دوشتا مراجعه کنید و محصول خود را سفارش دهید.
ویژگیها:- کاهش خطوط ظریف و بخشیدن جلوهای صاف و یکدست به لبها
- پوششدهی عالی
- دارای خواص ضد پیری ، بازسازی سلولهای پوست، کمک به نرمی و شادابی لب
- دارای ویتامین E
- مرطوبکنندگی بسیار خوب
- دارای خواص جلوگیری از خشکی و ترکخوردن لبها و تغذیه آنها
- دارای بافت نرم و کرمی با رایحه ملایم
- دارای استاندارد وگان
- فرمولاسیون مغذی
- فاقد پارابن
- مورد تایید متخصصین پوست
- مورد تایید آزمایشات درماتولوژی
نحوه استفاده:
رژلب را از وسط لب بالایی شروع به کشیدن کنید و تا گوشه های لب امتداد دهید. این کار را برای لب پایین نیز به همین منوال انجام دهید.
حجم یا وزن | 4.5 گرم |
برند | نوت |
SPF | ندارد |
کشور مبدا برند | ترکیه |
نوع محصول | رژلب جامد |
صادر کننده مجوز | سازمان غذا و دارو |
نوع پوست | انواع پوست |
شماره رنگ | 15 |
بافت محصول | جامد |
مواد تشکیل دهنده | روغن آرگان و کره کاکائو |
مشخصات برند نوت
برند NOTE یک برند چند ملیتی است که کارخانه آن در کشور ترکیه قرار دارد. مواد اولیه ای که در محصولات برند نوت مورد استفاده قرار می گیرد، از اروپا تامین می شود و تمام محصولات آن فاقد پارابن هستند. برند نوت موفق شده است در مدت دو سال در بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان از جمله آمریکا، فرانسه، آلمان، اتریش، اسپانیا، هند، بلژیک، پرتغال، قطر، رومانی، آلبانی، یونان، ایرلند و… محصولات خود را صادر کند. مواد اولیه موجود در تمام محصولات گیاهی هستند که از هیچ گونه مواد مشتقشده از حیوانات در آن ها استفاده نشده است.
صادرات برند نوت از ماه می سال ۲۰۱۴ آغاز شده است و در طی دو سال در بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان حضور داشته است.